vrijdag 14 februari 2020

Wenskaarten besteld bij 'keeskaart.nl' en ontvangen

Een pakketje. Heerlijk zo'n pakketje.
Dit kreeg ik van de week via DHL binnen:

40 wenskaarten (felicitatie man/vrouw/kind, blanco, verjaardag, huwelijksjubileum, huwelijk, geboorte zoon/dochter, deelneming, bedankt en nog 2 wenskaarten die even geheim moeten blijven voor degene die ze hoopt te ontvangen:)
1 cadeau-enveloppe
2 stikkervellen met grappige koeien
2 pakjes Deelnemingskaartjes

Via een blog, die ik bij geval aan het lezen was, stuitte ik op de website van keeskaart.nl (overigens: niet gesponsord; zelf besteld en betaald). 
Op deze website kosten de kaarten 33 cent per stuk! Voor een minimum bedrag van €13,20 kan je bestellen (dat zijn 40 wenskaarten met enveloppe!) en dan wordt je bestelling gratis verzonden. Ik bestelde ietsje meer dan dit bedrag en zocht daar dus het bovenstaande voor uit. Wat een heerlijk pakket. Ik word altijd weer blij van kaarten en kaartjes. Versturen middels de post doe ik niet zoveel meer, want die postzegels zijn zo prijzig (en in dit geval zou de postzegel zo'n 2,5 keer duurder zijn dan de kaart zelf....), maar bij cadeautjes stop ik eigenlijk altijd wel een kaartje. Ook gaan er nog wel eens kaartjes hier en daar in de bus. 
Op de website zijn de kaarten en andere zaken in categorieën verdeeld. Voor elk en voor elke gelegenheid wat wils. 
Een review op de site gaf aan dat de kaartencollectie ook gedurig wisselt. Dus het regelmatig kijken waard.
Ik ben echt enthousiast en heb zin om andere mensen met deze kaarten blij te maken of om met anderen mee te leven!

Geen opmerkingen: