donderdag 23 augustus 2018

Huishouding in 3 uur

Omdat mijn man en ik gisteren een dagje weg waren, moest vandaag een groot deel van de huishouding nog gedaan worden. Ik had hier 3 uur voor nodig. Wat heb ik gedaan?

Eerste uur:
1. Boodschappen bij de Boni (merkspullen)
2. Boodschappen bij de Lidl (wekelijkse boodschappen)
3. Koelkast schoonmaken (doe ik altijd voordat ik de boodschappen inruim)
4. Boodschappen opruimen/inruimen

Tweede uur:
1. Plastic en glas wegbrengen naar de bakken in onze buurt
2. Benedenverdieping afnemen met een vochtig doekje, zuigen, dweilen en de toilet een goede sopbeurt geven
3. Bovenverdieping opruimen (want van het dagje uit gisteren lag er nog van allerlei rommel, dingetjes, tassen, etc.)
4. Bovenverdieping stoffen

Derde uur:
1. Bovenverdieping met vochtige doek afnemen 
2. Bovenverdieping zuigen en dweilen
3. Badkamer/boventoilet een extra sopbeurt geven
4. De strijk van de wassen van deze week wegwerken

Al met al waren het productieve uurtjes. 

Geen opmerkingen: