vrijdag 29 maart 2024

Maart: Creamaand #4: armbandje en afsluiting van dit maandproject

 We bevinden ons alweer in de laatste dagen van maart. Met deze blogpost sluiten we de creamaand ook af. 
In deze laatste week van maart ben ik niet zo heel crea geweest, althans niet met de naaiprojecten. Het was een drukke week qua werk en dan zijn de naaiprojectjes niet urgent.
Er is slechts een armbandje gemaakt, dat past bij bijvoorbeeld de nieuwe rok die ik in deze maand naaide:

Een simpel armbandje van bruintinten kralen uit mijn eigen stash. Geregen aan een elastieken draad. Het is wat slapjes, dus ik rijg er binnenkort nog een elastieken draad doorheen.



Hiermee sluiten we deze creamaand af.
Wat is er al met al toch veel gebeurd! Veel kleding is er omgetoverd tot weer te dragen kleding. Bloesjes, truien, nu met korte mouwen en broeken met korte pijpen, alles voor de komende zomer. Een toch wel leuke rok genaaid van gordijnstof. 
Ik ben best tevreden met de resultaten van deze maand.

Voor de maand april had ik als project gepland: no budget-low budget. Dit projectje hebben we ook in januari gedaan, met goed gevolg. Voor april ga ik echter voor een ander projectje kiezen, nl. voor Voorjaarsschoonmaak (inclusief opruimen en ordenen). De reden hiervoor is dat ik in april nieuwe zomerkleding voor zoon en voor mijzelf eventueel wil aanschaffen, dus dat past niet echt bij low budget/no budget. Tevens leef ik sowieso ook in de afgelopen maanden low budget: ik kom praktisch niet meer in de winkelstraten en shop ook niet online. Ik koop boodschappen en de hoognodige dingen, zoals cadeautjes of medicijnen, maar zelfs de meeste cadeautjes in de afgelopen maanden kon ik betalen van geld, verdiend met verkopen op Marktplaats of invullen van enquêtes. 

De maand april wordt wel een drukke maand qua werk. Heel veel voorjaarsschoonmaakklussen zullen er wel niet gebeuren, in mei gaat de voorjaarsschoonmaak gewoon door, maar wekelijks hoop ik een post te plaatsen van de klusjes die gedaan zijn. 

Geen opmerkingen: