vrijdag 5 april 2024

April: Voorjaarsschoonmaak #1

 De maand april staat in het teken van de voorjaarsschoonmaak. Deze maand is een drukke maand voor me, qua werk en qua activiteiten op de school van zoon, dus heel veel tijd voor allerlei voorjaarsschoonmaakklussen heb ik niet. Ik probeer elke week een paar klussen of klusjes te doen en wat niet af is van mijn ellenlange lijst (in mijn telefoon opgeslagen), wil ik in mei doen.

Deze week heb ik de volgende klussen en klusjes gedaan:

*het gordijn van de voordeur gewassen
*de tegels in de toilet beneden gesopt
*losgeraakte trapvloerbedekking vastgeniet
*te makkelijke puzzels van zoon uitgezocht 
*de ladenkasten in de schuur geordend
*schuurspulletjes in identieke blauwe stapelbakken geordend
*begin gemaakt met zolderspulletjes ordenen in blauwe stapelbakken

Op naar de 2e week van april.

Geen opmerkingen: