zaterdag 9 maart 2024

Maart: Creamaand #1: Van jurken naar rokken en van lange mouwen naar korte mouwen

 De eerste creaweek van maart zit erop! En wat is er veel versteld! Heerlijk. Ik zat echt in een soort naaiflow, zo tussen de huishoudelijke bedrijven en schoolwerkzaamheden door. 
Wat is er gedaan?
*2 jurken zijn 2 prachtige rokken geworden (de bruine jurk was gekrompen in de was en de groene jurk zat aan de bovenkant niet mooi en fijn)
*2 shirts voor zoon zijn van lange naar korte mouw gegaan (alleen de lange mouwen waren te kort voor hem geworden)
*1 bloes voor zoon is van lange mouw naar korte mouw gegaan (alleen de lange mouwen waren te kort voor hem geworden)
*1 dunne trui van mij is van lange mouw naar korte mouw gegaan (de lange mouwen waren aan de korte kant)
*de eerste naaibeginselen voor de rok van de gekochte stof zijn gedaan.

Op de een of andere manier kreeg ik de gemaakte foto's van vòòr en ná niet mooi in deze post geplaatst. Ik heb dus een foto van het scherm genomen. Niet heel duidelijk, maar hopelijk geeft het een beetje een indruk van de ver-stelsels.

De foto:
In de tweede creaweek van 11-16 maart wil ik weer verder aan de nieuwe rok naaien, wil ik nog een roze ruitbloes van mij van lange mouw naar korte mouw verstellen en wil ik broeken voor zoon korter maken.
Er is ook nog een groen shirtje en ruitbloesje van zoon, die een korte mouw behoeven. Voor het groene shirtje heb ik nog niet de juiste kleur garen en het ruitbloesje kan hij misschien nog net aan de komende weekjes. 





Geen opmerkingen: