zaterdag 27 januari 2018

7 Hollandse luchten #1 -januari-

Een nieuwe rubriek: Hollandse luchten. Elke maand wil ik 7 foto's plaatsen die ik heb genomen in de betreffende maand, van onze immer mooie Hollandse luchten. Hieronder wat luchten in de maand januari. Persoonlijk houd ik van de zwarte contouren die afsteken tegen de avondlucht. Het zijn dan ook allemaal eind-middag- of begin-avondluchten. Vaak genomen onderweg naar huis. 

Dit vind ik zó mooi: een ondergaande zon en zwarte silhouetten

Een beetje een dreigende sfeer spreekt er uit deze foto. 

Prachtig, die zonnestralen. De onderste landrand had ik wat hoger kunnen fotograferen.

Misschien een compositie van niks, maar ik vind 'm mooi. 

Deze compositie met schuine lijnen is best aardig, vind ik.

Redelijk gelukt. Mooie wolkenpartijen rechts onderin de foto.

Bijzondere kleuren dat oranje-oker-gele. Avondzon.

Geen opmerkingen: