vrijdag 25 februari 2022

Over het maandprojectje van februari en de jaardoelen

 Ook de maand februari is weer bijna voorbij gevlogen.
Wat betreft de jaardoelen:
Deze maand heb ik niet veel aan de jaardoelen gedaan: niet veel gelet op afvallen, niet zoveel gelezen en eigenlijk geen spullen weg gedaan. Qua cadeautjes 'moest' ik deze maand 3 cadeautjes inpakken. Als jaardoel probeer ik wat extra aandacht te geven aan het inpakken. Zo zijn ze geworden (roze cadeau met een schuine vouw waarin de kaart kon gestoken worden; bloemetjescadeau was een bon en een kaartje op het pakje; het laatste cadeau waren verzorgingsproducten die ik een eigen gemaakt cadeautasje verpakte:







Wel is het geplande projectje voor februari klaar gekomen: foto-albums bijwerken. Ik laat hier geen foto's van zien vanwege de privacy.

Wat betreft het februariprojectje:
Bij Kruidvat heb ik foto's besteld.
Eerst heb ik een oud familie-album met vnl. zwart-wit en sepia foto's in ere hersteld.
Verder heb ik het foto-album van ons zoontje tot bijna tot nog toe bijgewerkt. Het eerste jaar hebben we veel foto's geplakt. Vanaf zijn eerste verjaardag hebben we elke maand 1 foto geplakt, zodat je toch leuk zijn ontwikkeling kan zien. Bij zijn verjaardag en bij de vakantie hebben we wat meer foto's geplaatst.
Tot slot heb ik het vakantie-album van zomervakantie 2021 in Norg gemaakt. Meestal doe ik dit in december van het betreffende jaar, maar toen ben ik er niet aan toe gekomen. Nu fijn klaar. 

Voor de volgende maand staan fotokaarten maken op de planning. De foto's hiervoor zijn al in huis. Hiervan kan ik t.z.t. wel foto's tonen.

Geen opmerkingen: