maandag 29 april 2024

April: Voorjaarsschoonmaak #3

 In week 3 en 4 van april heb ik niets aan de voorjaarsschoonmaak gedaan. Wel gewild, maar gewoonweg geen tijd gehad. Een korte blog dus nu. Het to do lijstje is nog steeds lang, er moet nog genoeg gebeuren wat betreft voorjaarsschoonmaken, maar dat komt allemaal nog wel. 

Voor de maand mei staat de kledingwissel op het programma:
-kledingkasten uitsoppen
-kleding wisselen van winter naar lente/zomer
-kleding passen
-kledingsetjes samenstellen
-kleding wegdoen naar Kringloop of container

Tevens ga ik in mei van allerlei uit ons huis wegdoen, dus ik pak gelijk het grote opruimen beet (ook een taak van de voorjaarsschoonmaaklijst). 
In mei wil ik elke week een blogje plaatsen van hoe ik zo'n kledingwissel aanpak, hoe ik setjes samenstel en hoeveel kleding een mens nodig heeft, maar ook een update van de gehele opruimsessie in ons huis.

Geen opmerkingen: