woensdag 20 juni 2018

Action aankoopjes

Eens in de zoveel tijd is het tijd om weer eens bij de Action langs te gaan:)
Op mijn Action-boodschappenbriefje stonden de volgende zaken:
*tafelkleed voor de tuintafel
*shirtjes voor vrije tijd
*haarlak
*glazen plateau met glazen zeeppomp en glazen bakje voor zeep

Ik kwam thuis met:
*tafelkleed voor tuintafel (vocht- en vuilafstotend)
*shirtjes voor de vakantie (het roze kleurtje is niet mijn dagelijkse kleur, maar voor de vakantie leuk; het beige shirtje met veertjesopdruk heeft geen mouwtjes, maar wel roezeltjes)
*haarlak (proset, altijd fijn)
*zeeppompje (heel dat glazen gebeuren was er niet, dus eerst maar even deze gekocht, zodat onze stenen pomp, die niet meer mooi is, weg kan)
*tafelkleed voor binnen (want die we nu hebben, vind ik te druk)
*slippers (donkerblauwe met een mooi opdrukje, goed passend bij mijn donkerblauwe badpak)
*belvita ontbijtkoekjes
*waaiertje
Het tafelkleed voor binnen heeft een leuk blauw-beige ruitje, met een landelijke rand. Met onze beige borden staat dat denkelijk wel mooi en netjes.
Het beige shirtje is ietwat aan de grote kant, maar een keertje wassen doet wonderen (update na het wassen: het wassen deed inderdaad wonderen:(:( .....)
Het blauwe buitenkleed ligt inmiddels op de tuintafel buiten, zodat je het verschoten oppervlak door de zon niet meer ziet. Dat was de bedoeling. Blauw op een blauw tuinset. Heerlijk, blauw!
Het roze shirtje is een fijn zittend shirtje, met een zomers tintje.
In totaal was ik voor al deze aankopen ruim €22,00 kwijt. 

Geen opmerkingen: