zaterdag 9 juni 2018

28-Daags-Buikspieren-schema #1

Afbeeldingsresultaat voor dikke koeafbeelding van internet
Het is weer zover. We moeten de volslanke koe weer eens bij de horens vatten. Het gewicht is te veel en de kledingkeuze hierdoor is te weinig. Verzuring in de benen, oververhitting en vetkwabbetjes op de verkeerde plaatsen, sneller moe en minder energie. Leuke zomerjurkjes en strakkere rokjes moeten blijven hangen, bovenarmen spannen in de mouwen en bloesknoopjes dreigen los te barsten. Taillebanden zijn bijna niet dicht te knopen, terwijl de weegschaal almaar meer aangeeft. Ik weeg weer eens te veel, naar mijn zin. 
Vorig jaar om deze tijd (april-mei-juni) schreef ik op mijn blog ook al over gewichtsvermindering. Ik volgde toen thuis de 28-daagse training voor buikvetvermindering en spiertraining, met goed gevolg (ook al werden de 5 kg gewichtsvermindering die de training pretendeerde niet gehaald, toch werd ik destijds 3 kg lichter en kon allerlei kleding weer aan). 
Vanaf donderdag 7 juni 2018 ben ik deze training weer gaan volgen. Voor een uitgebreide beschrijving van het programma: zie de blogs in april-mei-juni 2017. Naast deze training, die overigens op 3 van de 7 dagen hoeft te geschieden, hoop ik de komende tijd doordeweeks 300 kcal per dag minder te eten.
Afbeeldingsresultaat voor gewichtsverminderingafbeelding van internet
Mijn doelen voor de komende 4 weken zijn:
week 1: donderdag 7-14 juni: 1 kg minder
week 2: donderdag 14-21 juni: 1 kg minder
week 3: donderdag 21-28 juni: 0,5 kg minder
week 4: donderdag 28-5 juli: 0,5 kg minder
Afbeeldingsresultaat voor gewichtsdoelenafbeelding van internet
Het is de bedoeling dat er elke week een update van deze training met behaalde doelen op de blog zal verschijnen, gelijk fungerend als stok achter de deur....
Afbeeldingsresultaat voor stok achter de deurafbeelding van internet