woensdag 2 november 2016

Vegetarisch 'vlees' geproefd

Sinds kort kan ik mezelf ook scharen onder degenen die geregeld vegetarisch 'vlees' cq. vleesvervangers eten. Ik heb in de afgelopen tijd vleesvervangers van de Lidl geprobeerd en een vleesvervanger van de Boni.
Van de Lidl koos ik Oosterse Burgers, Vegetarische Kaasschelp en Vegetarische Groenteschnitzel. 
Van de Boni koos ik Groenteschijf.
Alles geproefd hebbende, kom ik persoonlijk tot de volgende conclusie:
De vleesvervangers/vegetarische vleesjes van de Lidl komen niet meer ons huis in. De Oosterse Burgers (niet op de foto) vond ik kurkdroog; de Vegetarische Kaasschelpen bevatten nauwelijks kaas, dus het was meer soja en paneermeel dan kaas en de Groenteschnitzels van de Lidl bevatten naar mijn smaak te weinig groenten en vielen bij het minste of geringste al uit elkaar. 

De groenteschijf van de Boni vind ik echt lekker. Vrij sappig voor zo'n schijf en je proeft de afzonderlijke groenten goed. Deze blijf ik kopen. Misschien dat ik de andere vegaproducten van de Boni ook nog eens ga proberen.




Geen opmerkingen: