dinsdag 10 maart 2015

Een dag in foto's (donderdag 5 maart)


 Ik start de dag met een lekkere kop koffie (na het ontbijt).
***

Vervolgens bekijk ik wat nieuwssites voor het laatste nieuws.
***

Ik werk even wat aan mijn blog.
***

 Daarna verdiep ik me kort in een onderwijsonderwerp.
***

 Dan wacht de vouw en de strijk van de schone was.
***

De zolderverdieping stof ik even met deze stoffer lekker schoon.
***

De schone was leg en hang ik in de kasten.
***

 Ik maak ons bed op.
***

 De logeerkamer style ik in lentesfeer (roze en bloemen).
***

 Het is tijd voor een kopje koffie (in een theekopje:)
***

Ik schrijf even wat blogdingetjes in een notitieboekje.
***

Hierna moeten de papieren voor de belastingaangifte worden klaargemaakt.
***

Wanneer dat klaar is, schrijf ik even een kaartje voor een jarige kennis.
***


Tijd voor de lunch!
***

Mooi weer en vieze buitenramen? Juist ja, lappen maar.
***

Er wordt een lenteweekend verwacht, dus de tuinstoelen haal ik uit de schuur en zet ik al lekker buiten.
***

 Daarna moet de benedenverdieping geschoond worden.
***

 Wanneer het huis weer schoon is, doe ik nog even wat laatste voorbereidingen voor de lessen van morgen.
***


Na dit alles heb ik zin in een glas appelsap en wat Japanse mix.
***


Het is tijd om avondeten te koken. We eten prei, kipsaté en aardappeltjes.
***


Ik sluit deze dag af met nog wat kleine klusjes en het lezen van een mooi boek.
***

Geen opmerkingen: