zaterdag 14 september 2024

September: Budgetmaand #2: 2e week

 
Deze week ook niet veel gedaan met al mijn voornemens. Wel zijn onze boodschappenuitgaven naar wens geweest. 
Ik ben zelfs naar de Action geweest, wat niet mijn bedoeling was, maar achteraf gezien in budgetlicht toch verstandig was. Ik had wat snoepgoed nodig voor het verjaardagsfeestje van zoon en ik had een verjaardagscadeautje nodig voor een kind. Tevens moest ik wat halen voor een ander. Mijn voornemen was dus om alles bij Picnic, AH of Boni te kopen, maar eerlijk is eerlijk, bij de Action ben je gewoon goedkoper uit: met snoep en met cadeautjes. Bij mezelf nagegaan: wat is mijn doel met al mijn voornemens? Geld besparen. In dit geval ging dat dus het beste bij de Action, mits ik niet allerlei andere onnodige zaken zou meenemen. Dat heb ik dus ook niet gedaan. Voor mooie prijsjes heb ik lekkere en leuke dingen kunnen kopen.
Met mijn cashstuffing heb ik niets gedaan in de afgelopen week en ik heb ook niets verkocht op Marktplaats. 

Geen opmerkingen: