zaterdag 28 maart 2020

Maart: maanduitdagingen/maandprojectjes #4

Maart: Huishouden: lades soppen
Afbeeldingsresultaat voor soppenafbeelding van internet
In deze maand werden alle lades in huis gesopt. 
En wat telt een huis eigenlijk veel lades. Deze lades hebben we:
*Keuken: 7 lades
*Kamer: 8 lades
*Logeerkamer: 6 lades
*Badkamer: 2 lades
*Slaapkamer: 9 lades
*Babykamer: 7 lades
*Zolder: 3 lades
Totaal in huis: 42 lades!  

Een aantal lades had ik in december al uitgebreid uitgezocht en hadden alleen nog maar een sopdoekje nodig. Andere lades, vooral in de keuken, zijn weer lekker up to date gemaakt. En nu maar hopen dat het zo netjes blijft....

De volgende maand b.l.e.w. (en wat spreekt deze afkorting nu des te meer, nu we middenin een wereldwijde ziektecrisis zitten) staat op de planning om elke week een ovenschotel of quiche te maken. Voor velen is dit niet echt een uitdaging, voor mij wel. Ik ben nl. meer van het gewone recht toe recht aan koken (aardappeltje, groente, vlees of een keer pasta of soep met brood, dat is het dan wel). 
De nieuwe maanduitdaging laten we ingaan per maandag 6 april en loopt over 4 aprilweken. Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga (proberen te) maken, maar dat hoop ik binnenkort uit te gaan speuren. 


Geen opmerkingen: