woensdag 6 juni 2018

Natuurlijke schoonmaakmiddelen van de Action

Welk schoonmaakmiddel ruikt nu echt lekker? Voor alle betrokkenen in huis? Zelf varieer ik met soorten en merken. Eigenlijk vind ik de meeste schoonmaakmiddelen gewoon niet lekker ruiken: te sterk, te zoet, te toilet-achtig, te...
Op verschillende blogs kwam langs dat de Action 100% natuurlijke schoonmaakmiddelen verkoopt, met lekkere geurtjes. Gelijk aangeschaft, met bijpassende doekjes:
Er werd een keukenreiniger (groen), een allesreiniger (roze) en een badkamerreiniger (blauw) gekocht. Alle spuitflacons voor €1,27 per stuk. De allesreiniger en keukenreiniger met de roze en groene doekjes staan nu in ons keukenkastje. De badkamerreiniger met de blauwe doekjes staat in de badkamer. 
Wat betreft de geuren: de roze ruikt zacht-lekker; de groene ruikt citrusachtig-fris (er zit ook lemon o.a. in); de blauwe vind ik qua geur wat op de groene lijken. 
De aankoop is niet echt Kon-Marie-achtig en past ook niet in het gekonmariede huishouden van ons (zie blogs van voorgaande jaren), omdat er nog andere schoonmaakmiddelen en allerlei soort van schoonmaakdoekjes in ons huishouden te vinden zijn. Mijn bedoeling is om een soort van schoonmaakkit te gaan samenstellen: spuitflaconnetjes, bepaalde doekjes, azijn in een flesje, bakingsoda in een potje, een sponsje en een tandenborstel. Daarmee kan het hele huis schoon gemaakt worden. 

Mijn eerste indruk: behoorlijk lekkere, frisse geurtjes. De flacons (en met name dan de spuitdelen) vind ik ietwat wiebelig en wabbelig. 

Geen opmerkingen: