zaterdag 30 juni 2018

28-daags-buikspiertraining-schema #4 (week 3)

Tja, had ik vorige week nog goed m'n best gedaan met minder eten en oefeningen doen, met als gevolg een toename in het gewicht (zie post vorige week zaterdag), deze week heb ik wat betreft de oefeningen niet goed mijn best gedaan, want: geen tijd. Wel heb ik goed op mijn eetpatroon gelet, over het algemeen. 
Resultaat van een week zonder oefeningen: halve kilo afgevallen. Het kan verkeren. 
Als het een beetje meezit, wil ik vandaag nog de achterstallige oefeningen inhalen, zodat we de laatste week met een schone lei kunnen beginnen.
Bij leven en welzijn volgt er nog 1 post over dit gebeuren. 
Voorlopige conclusie, als ik deze 'training' vergelijk met dezelfde 'training' die ik vorig jaar deed: het lijkt wel als je ouder wordt, dat het afvallen steeds minder goed gaat en het aankomen steeds makkelijker wordt. Op zich heb ik niet echt te klagen over mijn gewicht, het is passend bij mijn lengte. Wel vind ik het jammer dat sommige kledingstukken niet zo mooi zitten (lees: getekend), dan dat ze zouden zitten bij een paar kilo minder gewicht. Maar goed, ik voel met verder fit en gezond en dat ik belangrijk.
Denkelijk ga ik na dit trainingsprogramma gewoon goed letten op mijn eetpatroon. Beweging heb ik toch wel voldoende. We zien wel. 

Geen opmerkingen: