zaterdag 16 juni 2018

28-Daags-Buikspieren-schema #2


Afbeeldingsresultaat voor weegschaal smileyafbeelding van internet
Een korte update over de eerste week van het 'werken' met het 28-daags-buikspieren-programma.
Allereerst, wat kost het toch weinig moeite om op, volgens mij, gezonde en goede manier in gewicht te verminderen. In deze eerste week at ik op 5 van de 7 dagen ca. 1500 kcal (i.p.v. ca 1800 kcal). In het weekend lette ik niet bewust op kcal. Verder stonden maar op 3 van de 7 dagen in deze week wat oefeningen gepland. Per saldo was ik met die oefeningen zo'n 10 minuten per dag bezig, dus in totaal zo'n 30 minuten per week. 
Het resultaat van 1 week trainen (lees: wat oefeninkjes en letten op het eten): -1,3 kg! Ben ik blij mee. Het doel was om in de eerste week 1 kg af te vallen. Een paar onsjes meer dus. Helemaal niet erg.
In de tweede week gaan de oefeningen ietsje meer tijd kosten. Het zijn dezelfde oefeningen als in week 1, maar ze moeten wat vaker herhaald worden per sessie. Gaat vast lukken. 

Geen opmerkingen: