woensdag 20 december 2017

Wekelijks logboekje

In een eerder artikel schreef ik al over de koop van een klein notitieboekje om hierin wekelijkse logboekjes te gaan bijhouden.


Het is een bescheiden notitieboekje in A6-formaat. Mijn plan is om elke maand een maandintrootje te maken zoals op de derde foto te zien is bijvoorbeeld. Vervolgens wil ik voor elke week 2 pagina's gebruiken waarop ik schrijf uit welke Bijbelgedeelten gepreekt is op de zondag, de leuke dingen die gepasseerd zijn, zoals leuke voorvallen of verjaardagen en visites, dingen waarvoor ik dankbaar kon zijn, doelen, tips, etc. 
Ik weet niet of ik het ga volhouden, maar wanneer ik maar voldoende Bullet Journal-videootjes op internet kijk, blijf ik vanzelf wel enthousiast. Hopelijk houd ik het vol, zodat ik later nog eens kan terugbladeren in en door mijn leven.

Geen opmerkingen: