zaterdag 30 mei 2015

Action-producten: verzorging

Een reviewbeurt aan Action-producten. Wanneer ik zo in ons huis snuffel naar Action-producten, dan gebruiken en hebben we behoorlijk wat! Het is en blijft een leuke winkel, waar je voor weinig geld leuke en handige en mooie dingen kunt kopen. Wel is regelmatig de kwaliteit niet je van het, maar dat weet je voordat je het koopt. Soms echter sta je verbaasd van de goede waar voor weinig geld.
In deze post heb ik een aantal verzorgingsproducten opgescharreld. Hieronder zie je ze.



1. Teddy Care snoetendoekjes. Prima vochtige doekjes. Ik gebruik ze om bijv. even de handen of het gezicht mee op te frissen. Ze zijn ook ideaal om mee te nemen op reis, wanneer je geen water tot je beschikking hebt.
2. Wattenschijfjes van katoen. Voor mij zijn ze voldoende. Niet overdreven goed of slecht. Ze doen wat ze moeten doen. 
3. Palmolive handzeepblok. Prima aankoopje. Je koopt de zeepblokjes in een verpakking van 4. Ze hebben een roomwitte kleur en ze zijn ook romig bij gebruik. De geur is weldadig. We gebruiken deze blokjes in de badkamer, waar we ook een handpompje met vloeibare zeep hebben.
4. Coconut lipbalsem. Dit aankoopje heb ik doorgesluisd naar m'n man. Ik houd niet van de geur en ik vind de balsem te zacht. Je lippen voelen zo vetterig aan en dat vind ik niet prettig. Ik houd het toch maar bij de balsemstikjes van Yves Rocher.
5. Anti-klitspray van Hegron. Prima spray! In het verleden kocht ik de dure sprays van Guhl. Deze spray werkt wat mij betreft net zo goed en is minimaal 4 keer goedkoper. De Action heeft dit ook altijd op voorraad, want volgens mij is Hegron het eigen merk van de Action?
6. Gilette scheerschuim. Niet voor mij, maar voor mijn man. Hij is tevreden over dit product.

Geen opmerkingen: