dinsdag 3 februari 2015

Action-producten


Zomaar wat Actionproducten in ons huis:
1. Pot voor keukenattributen
2. Pro set haarlak
3. Dove bodylotion
4. Dove deoroller 48 uur
5. Fotolijst
6. Afwasborstel
7. Vochtige schoonmaakdoekjes Blinq
8. Wasmachine doekjes Keep it white

Korte review per product:
1. Deze pot hebben we al lange tijd staan in de keuken. Mooi roomwit van kleur met een gezellige tekst er op. We gebruiken 'm niet voor thee, maar voor kookattributen. 
2. Pro set haarlak die ik ook al jaren gebruik (wel elke keer een nieuwe bus natuurlijk). Ik ben er zeer tevreden over. Sowieso is Pro Set een merk dat je ook bij andere winkels kan kopen. Deze haarlak toont niet vettig, is makkelijk uit te borstelen en wordt ook niet windkracht 12-harderig. Verder is de prijs zeer acceptabel.
3. Dove bodylotion is ook een bekend merk. Dit soortje ruikt erg lekker vind ik. In de winter gebruik ik het wat minder, maar zomers des te meer.
4. Dove deoroller 48 uur is wederom een bekend merk. Voor mij werkt deze roller de hele (werk)dag. Ik voel me dan ook fris en prettig erbij. Momenteel zijn deze rollers niet meer bij onze Action te krijgen, dus hierna ga ik een nieuw merk uitproberen.
5. Fotolijst met een nostalgische look. De kwaliteit van deze goedkope lijstjes is niet je van het. Maar het lijstje staat bij ons gewoon te staan, dus veel te lijden heeft het niet. Het plaatje achter het (echte) glas heb ik van internet geprint.
6. Afwasborstel: nooit meer een ander! De paar handafwasjes die wij doen, gebeuren altijd met deze borstel. Zo fijn! Niet te hard, niet te zacht, ligt lekker in je hand. Vooraan wat hardere 'haren', voor moeilijker te verwijderen resten. Prima ding!
7. Vochtige schoonmaakdoekjes van Blinq. Op elke verdieping in ons huis hebben we zo'n pakje liggen. Handig om tussendoor hiermee oppervlakten even af te nemen.
8. Wasmachinedoekjes Keep it white. Deze doekjes doen het echt goed, is mijn ervaring. Niet altijd heb je genoeg witte was voor een volle trommel. Dan gaan er ook weleens andere kleuren bij. En dat kan heel gewoon, met zo'n doekje onderin de trommel. Ik heb ook doekjes voor de donkere was. En geloof me, je hebt hiermee nooit doorgelopen kleuren!

De prijzen van bovenstaande producten weet ik niet uit mijn hoofd, maar zoals we over het algemeen gewend zijn van de Action zijn het niet wereldprijzen. 

Hebben jullie ook bepaalde producten die je altijd bij de Action koopt, omdat ze zo fijn zijn. Hebben jullie misschien ook negatieve ervaringen met bepaalde producten van de Action? 

Geen opmerkingen: